3 Temmuz 2009 Cuma

Ajan N'aber ?

24 yıllık bir dönemden bahsediyoruz ki Popescu'nun nesli gözlerini Çavuşesku rejiminde açmışlardır zaten. Haberi duyunca şaşırdım ki iş sadece Popescu ile bitmiyo . Hagi'nin de savunması alınmış, Hagi çaktırmadan Becali'yi işaret etmiş, Becali de " Ispatlanırsa kendimi asarım" demiş.

Süreç biraz geç ilerleyecek gibi geldi bana. Oysa " Türkiye nin en iyi ihraç malı Telegol'üdür " cümlesinin kabul gördüğü paralel evrende, olay 6 saatlik canlı yayın ile çözüldü. Bizimkiler hala uğraşşsın..

2 yorum:

Northx dedi ki...

aynı başlıkla ben bi yazı yazacaktım ama şimdi ne yapsam kopya etmiş gibi olacak, kınanacağım. bütün tadımı aldın hayhay!

bu arada rumen tanıdıklarım var, ne tarz bir illegal, alengirli iş varsa becali garanti işin içindedir diyorlar. kimse buna sormasa bile terbiyesizlik yerini bulsun diye gidip rapor vermiş olabilir.

hayhay dedi ki...

hahah ,

yok be hocam, bizde kınama, çemkirme gibi hareketler olmaz. Başlık aynı da olsa içeriği elbet ki farklı olacaktır.

Becali'nin karanlık bi adam olduğu söyleniyor ama ilginç olan işin hagi ve becali kısımlarının sadece Amerika kaynaklı bi sitede gördüm. Guardian gibi belli başlı yerlerde olayın bu tarafından hiç bahsedilmiyor.. yakında elbet kokusu çıkar.

Hiç olmazsa pazar günü Telegol var.. :))