10 Temmuz 2009 Cuma

Kaptan 10 Numara

Arda Turan benim için özel bir adam. Galatasaraylı'ların heyecanını anlıyorum, benzer bi versiyonunu kendi içimde yaşıyorum ben de..

Ama bu 10 numara fetişizmi bize Lincoln'e mal olmuşken şu yapılan hamlenin mantığını, gerekliliğini biri bana açıklasın lütfen, Yahu 66'nın nesi var. Çok sıkıyosa sizi illegal olarak emekliye ayırın 10 numarayı. Hagi ile Metin Oktay ile analım.  

Üstüne de, liderlik vasıfları olduğu su götürmez bi gerçek olmasına rağmen 2 yıl içinde büyük paraya avrupaya  satmayı düşündüğün oyuncuya birinci kaptanlığı vermenin size anlattığı bir şey var mı..? Belki de önceden yapılan amatörlüklerin etkisinde bu kadar karamsar bakıyor olabilirim ama şu hamle Aziz Yıldırım'ın yapmaya çalıştığı psikolojik tahribata verilen popülist bir cevap değil midir?

Yoksa Arda 10 numara insandır, 10 numara da topçudur. Farklıdır, biraz izleyen Arda'nın diğer futbolculardan sahanın içinde de dışında da ayrıldığını görebilir. Ama mesela Fenerbahçe maçında yaptığı fevrilikler,Bordeaux maçında Jurietti'ye attığı kafa, kısacası çabuk tahrike gelmesi şimdi tüm takım adına söz söyleme ve savunma psikolojisi omuzlarına binince nasıl bir etki yapacak bilen var mı? Veya takımda ödeme sıkıntısı olsa yine eskisi gibi Arda'da bunun altından kalkabilecek tecrübe var mı ? Tabii mutlaka yardım alır, tüm camia'nın, hatta hepimizin gözbebeği bi adamdan bahsediyoruz. Ama bu sene bi kademe daha ilerlemesini beklentimiz varken kafayı bunlara mı takmalı çocuk ? En azından 2. kaptanlık verseydiniz. 

Alsın yürüsün, hepsinin de altından kalksın inşallah. Benim nazarımda zaten 10 numaraydı, şekile gerek yoktu..

5 yorum:

memduh95 dedi ki...

"şu hamle Aziz Yıldırım'ın yapmaya çalıştığı psikolojik tahribata verilen popülist bir cevap değil midir?"

Aynen öyledir.

Northx dedi ki...

10 numaraya tamam ama dedigin gibi kaptanligin arda'da yaratacagi potansiyel baski sebebiyle kaptanlik ayhan'da, servet'te kalsa daha iyiydi. arda zaten ilginin odak noktasi, kaptanligin ayhan'da olmasi bu yogunlugu biraz azaltabilirdi.

ote yandan hani bu disardan dondurmanin kaymagi gibi gozukse de metin oktay'in formasinin arda turan'a verilmesi beni cok etkiledi yahu. bir gercek galatasarayli'dan bir gercek galatasarayli'ya.

hayhay dedi ki...

Bi taraftan senin de bahsettiğin gibi çok heyacanlıyım Northx,

Arda kendisine yakışan bi açıklama yapmış. Özellikle Ayhan ve Emre Aşık hakkında söyledikleri çok önemliydi. Emre ile Ayhan'ın bu konuda en çok sevinenlerin başında geldiklerinden zerre şüphem yok. Aynı zamanda bu konuya değinen bloglarda, bazı arkadaşlar bunun altyapıdaki gençlere verdiği mesajdan da bahsetmişler ki çok doğru tespit.

Ama bana kalırsa ikinci kaptanlık + 66 numara çok daha iyiydi. Lincoln + Aziz Yıldırım teklifi sonrası bu hamle de beni rahatsız eden şeyler var. Keşke kademe kademe yapılsa idi.

Gökmen dedi ki...

iyi günler , doğru tespitler yapmışsınız. Ayrıca Hertha maçı sonrası da yapmış olduğu açıklamalar da arda'nın hanesine yazılmalı, unuttunuz sanırım :)

hayhay dedi ki...

Yo unutmadım hocam :))

O konuda sonuna kadar haklı olduğunu düşünüyorum Arda'nın.Öncesinde yapılan hatadan sorumlu olanlar hala yönetici/ genel menajer pozisyonunda yerlerini muhafaza edebiliyorlarsa bu açıklamaının sorumlusu sadece Arda veya Sabri olmamalı.Tek hatası belki basına açık açık söylemesi olabilir belki.Dediğim gibi fevri ve çabuk gaza geliyor,

Zaten Lincoln olayında da sadece Sabri ile kendi fikrini açıkladığını da pek sanmıyorum..