17 Ağustos 2009 Pazartesi

Fabregas'ın Nedeni...

Wenger'in milyon dolarlık bebekleri sahada ona emanet. Sezona tahmin ettiğim gibi iyi başladılar. Sansasyonel skorlar ve ardından dağılan bir Arsenal ilk defa göreceğimiz bi şey değil tabii ki ama bu sene o ünlü düşüşü beklemiyorum takımdan. Neden? diye sorarsanız, mantıklı bir nedeni olarak sunabileceğim bir şey de yok zaten. Benimkisi örümcek hissiyatı...

Neyse ne diyorduk, Daha önce Fabregas'ın neden Arsenal'i tercih ettiğini belirtmiştik. Bu sefer de neden çok sevdiği Barcelona'dan ayrılmak istediğini anlatsın; " Barcelona'da oynamak çok güzeldi. Ama oynadığınız zaman maç 30-0 bitiyorsa, bunun bi amacı yok, benim rekabete ihtiyacım vardı... 13 yaş altında oynamaya başladığım zaman en az 15 farkla kazanıyorduk. Eğer hocalar senin daha iyi olduğunu görüyorlarsa neden daha üst yaş gruplarında oynanamana izin vermiyorlar ? O ara gitmeyi düşündüm....Hatta nerdeyse Espanyol'a gidiyordum. Fakat başkan bana bi çözüm bulacağını söyledi.. O sıralarda da Arsenal'in teklifi geldi, değerlendirdim. "


O yıllardan arkadaşı olduğu Messi için ise ; " Oyunumda çok etkisi vardır ama uyum döneminde çok içine kapanık ve utangaçtı... Hatta başta aptal olduğunu düşündük..ta ki Playstation'a kadar.. Sonra konuşabildiğini keşfettik"

Hiç yorum yok: