24 Ağustos 2009 Pazartesi

GS TV - 90+

İlk defa bugün mü başladı bilmiyorum. Zira etrafımdaki bazı Galatasaraylı arkadaşlarım gibi 24 saat GS TV'yi takip etmiyorum. Ama takip eden zümreden aldığım bilgi doğrultusunda bu uygulama/ program ilk bugünkü maça denk geldi. Gerçi ben gece tekrarına denk geldim..

Programa "90+ " gibi oldukça geleksel bir isimle başlasa da içerik olarak maç sonları diğer tüm Tv'lerden daha zengin. Aslında bunun çok doğal olması gerek ama ülkemizde ilk defa gördüğümden ben şaşırdım açıkcası. Özellikle iç saha maçlarında imkanı olanların direk maç sonu geçmesi, en azından bi şans vermesi lazım. Bugün stadın içine kurulmuş stüdyo sayesinde duşunu alan Mustafa Sarp ve Aydın Yılmaz geldi, programın yorumcusu Bülent Ünder'in yanına oturdu. Bülent Hoca camianın saygın isimlerinden olduğundan da gayet yerinde tespit ve eleştirilerini yaptı. Futbolcular dinledi. Bu arada maçın istatistikleri ekranın altından ve sol bölümünde verildiğini, değerlendirmelerin sallama ağırlıklı olmadığını da belirteyim.

Tek eleştirim, yine GS TV bölümünde futbolcular ve teknik ekiple röportaj yapan genç arkadaşın biraz daha düzgün sorularla gelip, basın klişeleri ile özellikle Rijkaard'ın kafasına arabada 5 evde 15 tarifesi uygulamaması gerekir. Bunun dışında Rijkaard'ın tercümanı duyduğum kadarıyla  taraftar geçmişi olan, bi kaç dili konuşabilen ve yaptığı işten mutlu olan iyi niyetli bi insan ama İngilizcesi süphe uyandırmaya devam ediyor. Programda yine soruları eksik çevirmesi ve Rijkaard'ın " topu kaybedince konsantre olmalıyız" cümlesini " topu kazanınca iyi konsantre olmalıyız" yapması canlı yayın, yorgunluk gibi etkenlerden olabilir pek tabii ama ilk vukuatı olmadığı için biraz sıkıntı düşürdü içime..

Hiç yorum yok: