12 Mayıs 2009 Salı

Bir Yudum İnsan


Ben helikopterden helikoptere atlarken g3'ü gözü kapalı 30 saniyede söküp takar, üstüne de air guitar'la Master of Puppets çalar, söylerdim. Bunlardan bahsetsem beni klonlayıp sınıra yığmak için imza kampanyasına girişirsiniz. O yüzden geçiyorum.

Geleceğim yer askerde izlenen diziler. Yurt çapında %100'e yakın bir oranda kral tv izlendiği şeklinde yanlış bir kanı var, onu kırmam gerek. Belki gazinodaki vcd player'da Ciwan Haco'dan Modern Talking'e, Arif Susam'dan Guns'n Roses'a doğru ani ve sismik kültür şokları yaşamış olmanın zenginliğiyle böyle konuşuyorum. Ama diyeceğim o ki, esas olan dizilerdi.

Arka sokaklar: Akşam üstü yemeğe doğru herkesin soluksuz izlediği bir diziydi bu. Bir kişinin de çıkıp "bütün İstanbul'un asayişi niye 3-5 adamdan soruluyor?" diye sorduğunu duymadığım için ülkemin geleceği konusunda silinmez kaygılar taşıyorum. İlker İnanoğlu bir uçan tekmeyle iki adamı etkisiz hale getirince alkış tutanları gördüm ben. Ağlamadım... ..

Arka sıradakiler: "Arka" parantezine alıp işlerdim ama karışmasın. Barış'ın Kemal Hoca'ya yaptığı el hareketini hiç tasvip etmedim. Mahmure'yle Cem'in gittikleri pastanede yaşanan tatsızlık 66. bölüme damgasını vurmuştur bence. Ayrıca Kadir Hoca'nın tarih sınavında don giymemiş olması yakışık alır bir durum değildi. Nasıl bir dizi bu yahu? Mavi Sakal'ın kim olduğu ciddi ciddi niye tartışılır? Ulan etek giyiyorlar diye izliyorsun işte, Mavi Sakal'ın kimliğinden sanane? Hem Mavi Sakal şarkıcı zaten.

Adanalı: "Farkvar, budiziağırçekimdiğerlerihızlı, onuniçinkafamkadarfarkvar!" Adanalı er gazinolarında nefeslerin tutulmasına neden olur. Kendimi ortamın büyüsüne o kadar kaptırmışlığım vardır ki terhis olunca internetten hdripblu-raysüperkalitemutlakaindir versiyonlarını çekip arşivleyeceğimi düşünmüştüm. Şimdi Mehmet Akif Alakurt'u görünce fişi çekiyorum. İstanbul'un en agresif çetecilerinden biri bir başkomiseri bilmem kaç bölümde tanıyamaz mı? İnsanın bir gözü ısırır be.

Sır Kapısı klonları: Kötü bir adamın önünde aniden beliriveren dikenli telli duvarların gerçekliği üzerine 10 adamın bulunduğu tartışmalar duymak ister misiniz? O halde en yakın askerlik şubesine bekliyoruz sizi. Reha Yeprem'i ve Sudanlı kardeşlerimizi de buraya sıkıştırıyorum. Görmek istemiyorum hiçbirinizi artık. Songül Karlı'nın evlilik programını bile izlerim panzehir olacaksa.

Kurtlar Vadisi Pusu, Tek Türkiye ve Ölümsüz Kahramanlar'ı da anıyor ve kamuoyunun takdirine bırakıyorum.

(Özledim mi askerliği naptım lan.)

Hiç yorum yok: