14 Mayıs 2009 Perşembe

Cutthroat Bitch İndahouse ...

Ancak dün izleme fırsatı bulduğum 5. sezon finali çok fena bitti. 17 mayıs 2000'den sonra ilk defa bi finalden böylesine etkilendim. Arabaya atlayıp taksimde korna çalarak kutlamak istedim, gördüm ki yalnız değilmişim.

Aslında Gregory'yi, vicodinden (ve Cutthroat Bitch'ten) arınmış, cuddy'yle halvet olmuş, gusül abdesitini de almış görünce,ne yalan söyleyim mutlu oldum. Ama kıllandım da bi yerde, Akın Sel - Oktay Derelioğlu ilişkisini anımsadım. Onlar da çok iyi bi ikiliydi. Lakin her güzel şey gibi onlarında sonu geldi.Akın'ın hayatına Kompela girdi. Kaldı ki hiçbir zaman Cutthroat Bitch, Gregory'yi hastaneye giderken arabayla kıstırıp " house! ahaha house!, yayındayız house! asdjfhasjk ne diyiceksin " gibi süprizlerle şaşırtmadı, belli ki ortada böyle duygusal bi adanmışlık yoktu House ile sanrıları arasında. Belki dedim işte bu yüzden belki, cuddy vicodin'e karşı cevabı olabilirdi gregory'nin.( cuddy'ye pizivink didi ) 


Neyse artık olan oldu ,üstteki kızın yanına hayali cuddy ile kutner geldi. House kendini reabilitasyon merkezinde buldu. Artık o üçlüyle ne geyik döner allah bilir 6. sezonda. 



Hiç yorum yok: