2 Haziran 2009 Salı

Barry City'de



Gareth Barry'nin futbol hayatını 1997'den beri formasını giydiği Astonvilla'da bitirmesinden korkuyordum. Çok iyi adam, orada harcanmamalı gibisinden değil. Buralardan birileri çıkar da "Vefa yalnızca İstanbul'da bir semt değilmiş, Londra'da bir belde, mutfakta aşçı...." der ve kendisini tartaklamak zorunda kalırım diye endişe ediyordum. Bu ihtimal ortadan kalkmış oldu.

Barry 12 milyon pound'a Manchester City'ye geçti. City için hava cıva bir mebla olsa gerek bu. Ben çoğunluğun aksine kendilerine kıl olmuyorum. Evrenin tüm yetenekli futbolcularını toplayamayacağını bilmem ve transfer piyasasına renk getireceklerini düşünmem bunda etkili.

Şimdi esas mesele şu. Geçen yıl Barry Liverpool'a giderse Alonso Fenerbahçe'ye gelecek diye çalkalanmıştı yaz havası. Olmadı. Alonso umudu taşırken onun Mahmutbey imitasyonu bile gelmedi. Şimdi soruyorum. Barry City'ye gittiğine göre Fenerbahçe'nin ön libero durumu ne olacak?

a) Essien için Burak Yılmaz+Can Arat ve 3 milyon Euro teklif edilecek
b) Maldonado-Hüseyin Çimşir takasıyla kimin daha paralel oynayabildiği tartışmaları sürdürülecek
c) Josico'nun nüfustaki yaşı küçültülecek
d) Daum Barnetta'yı getirip ön liberoluğa adapte edecek

Benim tercihim tabiki şıklarda bulunmayan, Aurelio'nun bir gömlek üstü 'ismi lazım değil' bir adam.

Hiç yorum yok: