30 Haziran 2009 Salı

Love United


Ronaldo'nun yanına da Rooney gelir mi? Sezon öncesi iddaalı açıklamaları bu senenin Wayne Rooney yılı olabileceğinin sinyallerini veriyor. Hırslı da bi çocuk, olur mu olur..

Öbür taraftan Ronaldo'nun ki hadi bi yere kadar anlaşılır olsa da Tevez'in ayrılması çok ilginç geliyordu bana. Acaba dışardan baktığınız zaman gelecek planlamasını bu derece iyi yapabilen ve Premier ligin şu noktaya gelmesinde bana göre bir numaralı faktör olan Alex Ferguson abimiz bi şeyleri yanlış mı yapıyor diyordum ki Tevez sağolsun yüreğime su serpti..

Bugün sallamış Fergie'ye ; " Alex İngiltere cumhuru gibidir, onunla tartışamazsınız (burda lan acaba dikta rejimi mi uyguluyo derken) Çünkü her zaman kaybedersiniz ( ahahah) ama Roma'da beni yedekte başlatarak hata yaptı. Manchester'a geldiğimden beri kaybettiğimiz ilk finaldi "

Açıklamanın sonunda yedek kalırken çektiği acıdan bi bahsedişi var ki ben bunu, eğitimsiz ve altyapısız bi adam olmasına değil, Lincoln gibi "über hassas, inanılmaz kırılgan" bi oyuncu olmasına veriyorum.Tarabya'da; Ryan Giggs, Paul Scholes, Gary Neville ve Edwin Van der Sar'lar, Etiler'de; Tevez'ler, Ronaldo'lar..

Hiç yorum yok: