22 Haziran 2009 Pazartesi

Gökhan Zan Transferi


* Bilindiği gibi sezonu açtı Galatasaray. Taraftarı olarak sakatlıksız bi dönem diliyorum.

*Gökhan Zan transferi ile birlikte Beşiktaşlı ve Fenerbahçeli arkadaşlardan tebrik yağmuru gelmeye başladı, başta şaka sandım ama gerçekmiş. Servet örneğine güvenen Galatasaraylılar muhakkak vardır. Oyun zekası, top tekniği ve pozisyon bilgisi bakımından vasat demekte bile zorlanacağım bir isim Gökhan Zan. Yine de önünde Topal, Linderoth, Ayhan ve Barış gibi kaliteli adamlar olduğu sürece Beşiktaş performansından istikrarlı olarak daha iyisini göreceğimi biliyorum. Ama oyunu önde kurup, sürekli ayağa top yapması düşünülen takımda ve özellikle stres seviyesi yüksek maçlarda sahada Gökhan Zan'ın olduğunu bilmek, ısnmaya gittiğini görmek, hatta üstüne bir şey koyamaması durumunda yedek kulübesindeki varlığını hissetmek bile beni yeteri kadar tedirgin eder. Yabancı stoper ve İsmail Köybaşı transferlerini bekliyorum, gözlerim kapalı.

*Şaka bi yana, kadro zenginliği açısından olgunlaşma döneminde, milli takım stoperini bonservissiz almak başarılı bir transfer hamlesidir. Beşiktaş cephesinde ise;  gönderemedikleri yabancılardan dolayı yerli piyasasının kendileri için bu kadar önemli olduğu bilinirken Gökhan Zan'ı göndermek çokta mantıklı bir hamle değil gibi. Yıllık istediği 2 milyon euro gerçekse, ayrı tabii..

Hiç yorum yok: